Token Coin. Cum lansezi un Token pe un exchange 2022

Tokenii au fost un subiect fierbinte din 2017, dar lansarea unuia poate fi o sarcină descurajantă. De la începuturile lor, am văzut că marea majoritate dintre ei au eșuat, oricum.

Lăsați-ne să vă ghidăm prin câțiva dintre pașii care vor schimba șansele și vor face mai probabil ca lansarea simbolului dvs. să reușească și să nu eșueze.

Acest articol va sublinia factori esențiali, cum ar fi:

  • Ce factori trebuie luați în considerare înainte de a vă lansa Token-ul
  • Cum se lansează pe diverse platforme
  • Importanța de a vă comercializa corect tokenul
  • Greșeli care pot duce la eșecul simbolului, inclusiv nerespectarea reglementărilor

Nu vă faceți griji dacă sună complicat. Începeți să planificați viitorul afacerii dvs. astăzi!

Factori de luat în considerare înainte de a lansa Token-ul dvs. cripto

  1. Protejați-vă simbolul împotriva copierii.Un exemplu în lumea reală ar fi nesfârșitele clone DEX precum SushiSwap. Modul în care te-ar putea afecta imitațiile este dacă cineva ar lansa o versiune copie a Tokenu-lui tău ICO sau DeFi și ar ajunge primul. Copycat-urile au potențialul de a vă deteriora reputația și de a avea un efect negativ pe termen lung asupra companiei dumneavoastră.
  2. Nu utilizați un Token ERC-20 decât dacă aveți un scop de afaceri pentru a face acest lucru.Dacă lansați un produs nou care va funcționa cu un token Ethereum existent, asigurați-vă că utilizați acel standard pentru a asigura compatibilitatea pe toate platformele care acceptă acest standard.
  3. Alegeți un nume de marcă bun, ușor de reținut.O greșeală răspândită făcută de primii fondatori ai economiei de simboluri este să uite de numele produsului și să aleagă un nume ușor de uitat.După cum spune vechea vorbă, probabil că ar trebui evitată dacă sună ca un nume de mașină.Cel mai rău lucru pe care l-ai putea face este să-ți numești Token ceva care te face să vrei să-ți cumperi Token chiar acum! Faceți acest lucru cât mai memorabil posibil.
  4. Nu vă zgâriți cu marketingul și publicitatea Token-ului dvs.Este nevoie de marketing și promovare. Dacă lăsați cuvântul în gură „organic”, aproape nimeni nu va afla despre simbolul dumneavoastră.De asemenea, asigurați-vă că includeți toate informațiile faptice pe care potențialii investitori trebuie să le cunoască înainte de a vă cumpăra tokenul. Nimeni nu va dori să investească pentru că spui că tokenul tău arată excelent; doresc să știe despre direcția în care se îndreaptă și cum investiția lor va ajuta la progresul în acest sens.
  5. Parcurgeți cu atenție toate cerințele de reglementare dacă vindeți Tokeni în țara dvs.Este esențial să respectați legile unde vindeți, deoarece pot exista cerințe pentru compania dvs. sau anumite restricții pentru vânzarea de investiții în criptotoken în anumite țări. Asigurați-vă că știți ce nu puteți face în privința vânzării de Tokeni.
  6. Asigurați-vă că tokenul este tranzacționabil.Dacă intenționați să creați un token autorizat dedicat software-ului și consultanților, atunci, desigur, ați dori să vă asigurați că singura modalitate de tranzacționare este cu permisiunea companiei dvs.Dar pentru Tokeni publici, cum poate fi valabil produsul tău dacă nu poate fi tranzacționat pe o bursă?
  7. Gândiți-vă la taxele pe care le veți percepe pentru tranzacționarea la o bursă.Din nou, în funcție de ceea ce va face Tokenul dvs., este posibil să aveți nevoie sau să doriți taxe de tranzacționare incluse în prețul de vânzare.Aceasta este o informație importantă care ar trebui comunicată clar de la început în toate materialele de marketing și publicitate. Investitorii tăi s-ar putea să-ți dea o reputație proastă online, dacă mai târziu află despre costuri ascunse care nu au fost comunicate în mod corespunzător.

Cum să alegi blockchain-ul potrivit ca platformă?

Există mai multe blockchain-uri mari, cu abordări, caracteristici, oportunități de marketing și posibilități de tranzacționare diferite .

De exemplu, dacă logica dvs. de afaceri trebuie să utilizeze un token fungibil, atunci Ethereum ca platformă cu standardul ERC20 se va potrivi probabil nevoilor dvs.

Token

Dacă intenționați să lansați un produs care necesită mai multe caracteristici decât cele incluse deja într-un token ERC20, atunci ar putea fi necesar să căutați printre alte blockchain-uri care pot rula token-uri fungibile.

Este esențial să decideți asupra celei mai bune platforme pentru scopul dorit. Dacă nu vedeți că produsul dvs. se potrivește în niciuna dintre primele 5 platforme disponibile în acest moment, ar trebui să vă gândiți întotdeauna să creați un nou blockchain! Astfel, vă puteți asigura că totul este în conformitate cu nevoile dvs. și că toate reglementările au fost luate în considerare.

5 sfaturi cheie pentru alegerea blockchain-ului potrivit ca platformă:

  • Aflați dacă toate funcțiile de care aveți nevoie sunt deja incluse în platformă.
  • Aflați dacă simbolul lor nativ (Ether, ERC20 etc.) a fost actualizat pentru a include toate caracteristicile dorite.
  • Asigurați-vă că, dacă aveți în vedere schimbarea principală sau o răsturnare semnificativă a funcționalității standard de token, atunci aceasta nu va fi incompatibilă cu alte platforme care acceptă acest standard.
  • Asigurați-vă că nu mai este necesar să cumpărați Tokeni de pe alte platforme pentru a accesa caracteristicile și funcțiile platformei.
  • Tokeni schimbabile pot fi tranzacționate pe alte platforme.

Cum să vă promovați corect lansarea Tokenului?

Marketingul și publicitatea lansării token-ului este, fără îndoială, partea esențială a lansării token-ului.Trebuie să comunicați potențialilor investitori și publicului larg ceea ce face Tokenul dvs. și cum îi va aduce beneficii, asigurându-vă totodată că reglementările sunt luate în considerare.

De exemplu, dacă doriți să lansați o soluție de plată pentru freelanceri, trebuie să explicați de ce acesta este un produs atât de valoros și cum poate ajuta pe oricine a plătit vreodată pentru servicii freelancer.

A face cunoscut proiectul dvs. poate deschide mai multe oportunități de finanțare decât ați putea crede la prima vedere. Cu toate acestea, există multe moduri diferite pe care le puteți folosi pentru a vă comercializa ICO. Strategia de marketing corectă vă va ajuta să atrageți investitori așa cum doriți.

Există o mulțime de hype în jurul piețelor de tokenizare, DeFi și NFT. Noi investitori și proiecte apar zilnic și există riscul de a fi invizibili în această mulțime imensă.

Iată încă 7 sfaturi care vă vor ajuta să nu intrați în fazele incipiente.

  1. Țineți-vă lansarea Tokenuluipe o platformă bine cunoscută și de încredere de către cripto-investitori.
  2. Trebuie să aveți încredere deplină în platforma pe care alegeți să vă lansați produsul.
  3. Aduceți-vă Token-ul listat pe un schimb de criptomonede binecunoscut pentru a vă tranzacționa Token-ul după lansare.
  4. Verificați de două ori dacă lucrați cu parteneri de încredere înainte de a organiza o lansare pentru orice proiect.
  5. Asigurați-vă că creați o lucrare profesională și detaliată, care explică modul în care proiectul dvs. va beneficia utilizatorii și de ce alți oameni ar trebui să investească în el.
  6. Creați un site web oficial cu toate informațiile necesare pentru a vă cumpăra token-ul odată ce acesta a fost lansat. Puteți crea un site web nou sau puteți utiliza unul existent în acest scop.
  7. Asigurați-vă că fiecare informație despre proiectul dvs. important este încărcată în instituțiile media, cum ar fi YouTube, Twitter, etc. De asemenea, asigurați-vă că comunicatul de presă a fost trimis prin toate site-urile de știri majore.

Cuvinte finale

Lansarea Tokenul-ului dvs. cripto devine din ce în ce mai popular, dar nu este întotdeauna ușor să vă lansați propriul ICO, respectând legile relevante.Sfaturile și instrumentele de mai sus ar trebui să vă ajute să creați un simbol pe care investitorii și publicul larg îl vor primi bine.

error: Continut protejat.Pentru colaborare trimite un email la office@hackerville.ro