sâmbătă, septembrie 23, 2023
Stiai ca?

18 MODURI DE A CREȘTE URMĂRITORII ȘI APRECIERILE FACEBOOK ÎN 2021

De la reclame Facebook pentru începători până la marketingul influencer , există o serie de modalități de a obține adepți Facebook pentru afacerea dvs. Iată 18 moduri de a CREȘTE URMĂRITORII ȘI APRECIERILE FACEBOOK pe care le-am găsit utile:

1. Rulați Facebook Ads

Dacă încercați să aflați cum să obțineți adepți pe Facebook, cea mai evidentă soluție este reclama pe Facebook . 

Puteți difuza reclame „Engagement”, care vă ajută să creșteți vizibilitatea mărcii dvs. pe Facebook. 

Deși, pentru a fi franc, orice anunț pe care îl creați va aduce probabil o creștere a numărului de adepți, chiar și a anunțurilor „de conversie”. 

Dacă utilizatorilor Facebook le place conținutul publicitar, probabil că vor interacționa cu postarea și ar putea aprecia sau urma pagina dvs. de Facebook. 

Așadar, dacă obiectivul dvs. principal este să obțineți vânzări în magazin , puteți rula un anunț de conversie și puteți crește totuși aprecierile Facebook pe pagina dvs. Pentru a afla mai multe despre publicitatea pe Facebook , consultați acest videoclip cu întrebări despre anunțurile de pe Facebook .

CREȘTE URMĂRITORII ȘI APRECIERILE FACEBOOK

2. Invită oamenii să-ți placă pagina

Cel mai simplu mod de a crește urmăritorii de pe Facebook este de a invita oamenii să aprecieze pagina dvs. Cel mai puțin agățat fruct este aici să vă invitați prietenii și familia

Odată ce începeți să difuzați anunțuri pentru magazinul dvs., Facebook vă va trimite ocazional notificări prin care vă solicită să invitați oamenii să aprecieze pagina dvs. 

CREȘTE URMĂRITORII ȘI APRECIERILE FACEBOOK.Am constatat că, de obicei, dacă aș difuza anunțuri de implicare, aș obține un număr mai mare de persoane pe care aș putea să le invit pagina. 

Cu toate acestea, chiar dacă am invitat manual oameni, în cele din urmă am fost blocat temporar de Facebook. Deci, trebuie să ritmezi numărul de persoane pe care le inviți la un moment dat. 

De asemenea, dacă sunteți blocat temporar, Facebook ar putea trimite în continuare notificări prin care să vă spună să invitați oameni. Dar tot nu vei putea invita pe nimeni. Așteptați o zi sau două înainte de a încerca să invitați mai mulți oameni. 

De asemenea, puteți invita prietenii și familia să vă placă pagina. Cu toate acestea, rețineți că este mai bine să aveți un public mic, vizat decât să aveți un public mare și larg, deoarece ar putea limita eficiența viitoarelor dvs. reclame.

3. Creați conținut viral

CREȘTE URMĂRITORII ȘI APRECIERILE FACEBOOK.Pe pagina de Facebook a celui mai popular magazin al meu, aș împărtăși meme, videoclipuri amuzante și citate relevante. 

Oamenii își etichetează prietenii în postare, ceea ce, de obicei, ajută la creșterea implicării pe rețelele sociale, dar, de asemenea, la creșterea acoperirii sociale.

Chubbies este un alt retailer online care creează conținut de tip viral. Ei creează în mod regulat conținut amuzant folosind produsele lor. În acest videoclip , își promovează pantalonii scurți cu un videoclip prostesc despre problemele pe care pantalonii le dau oamenilor.

Deoarece scenariile sunt destul de dramatizate, rezultă un conținut amuzant care ajută la creșterea cotelor sociale. Aproximativ 290 au apreciat videoclipul și 128 de persoane l-au distribuit. 

Dacă nu aveți costuri artistice pentru a vă crea propriul conținut viral , puteți partaja întotdeauna conținut de nișă virală cu publicul. Dar asigurați-vă că acordați întotdeauna credit creatorului.

4. Găzduiește un cadou

Oferirile de cadouri sunt o modalitate excelentă de a crește like-urile de pe Facebook. 

CREȘTE URMĂRITORII ȘI APRECIERILE FACEBOOK.Puteți găzdui un cadou pe site-ul dvs. folosind un instrument precum Rafflecopter . 

Împărtășiți-vă cadoul pentru grupuri sau forumuri de nișă Facebook, site-uri web pentru cadouri și, bineînțeles, pe pagina dvs. de Facebook. 

Făcând una dintre modalitățile de a accesa „vizitați pagina Facebook”, veți fi mai probabil să creșteți numărul de urmăritori pe Facebook pe care îi aveți. 

Mai jos este un exemplu de cadou oferit de CatLadyBox pe pagina lor de Facebook. Au folosit emojis pentru a atrage accentul pe cuvântul cheie cadou. 

Din moment ce l-au distribuit pe propria pagină, este probabil ca următorii lor de pe Facebook să-l vadă. Aceștia pot împărtăși postarea de cadouri cu prietenii lor, ceea ce poate contribui, de asemenea, la creșterea adepților Facebook 

Odată ce ai configurat totul, nu te limita la Facebook. Distribuiți acest copil pe fiecare canal social și de marketing pe care îl aveți

folosiți cadouri pentru a obține aprecieri pe Facebook

5. Conținutul de postare a atenției

Dacă încercați să stabiliți cum să obțineți aprecieri pe Facebook, vă recomandăm să vă asigurați că conținutul dvs. se remarcă în fluxuri. 

Acum, va trebui să aveți un public care vă urmează deja pentru ca acest lucru să funcționeze. Dar să aruncăm o privire rapidă la postarea în gif a lui Taco Bell, care a primit 2,5k like-uri pe Facebook în două ore și a avut 549 de share-uri în aceeași perioadă. 

Gif schimbă culoarea de fundal a postului într-o formă diagonală pentru a vă atrage atenția trecând înainte și înapoi la fiecare câteva secunde. În timp ce derulați prin feed, ochii vă prind, ceea ce vă face mai probabil să îl observați și să vă angajați. 

Postarea unui astfel de conținut vă ajută să obțineți adepți pe Facebook datorită unicității și atracției sale.

https://youtube.com/watch?v=TzqxmgwcKUs%3Ffeature%3Doembed%26v%3DTzqxmgwcKUs

6. Adăugați o fereastră de tip „Like-uri” pe Facebook

Unele magazine online solicită e-mailuri la intenția de ieșire. 

Cu toate acestea, dacă obiectivul dvs. principal este să creșteți like-urile Facebook în loc de abonați , puteți crea în schimb un pop-up Facebook. 

OptinMonster este un instrument pop-up popular care vă permite să obțineți noi clienți potențiali și poate fi refăcut și pentru a alimenta like-urile de pe Facebook. 

De asemenea, puteți alege să setați un cronometru astfel încât, după ce o persoană a fost pe site-ul dvs. pentru un anumit număr de secunde, să apară fereastra pop-up. 

Evitați să adăugați prea multe ferestre pop-up pe site-ul dvs. web, deoarece acestea pot fi copleșitoare pe dispozitivele mobile și pot determina ieșirea mai rapidă a oamenilor. 

Deci, dacă adăugați o fereastră de tip pop-up pe Facebook pe site-ul dvs., asigurați-vă că este singura.

7. Încercați Facebook Live

Unele dintre cele mai virale videoclipuri au fost videoclipurile Facebook Live. 

Dacă construiți un magazin de nișă , Facebook Live ar putea fi mai mult despre sfaturi generale de nișă. 

Cu toate acestea, dacă tocmai ați adăugat articole noi în magazinul dvs. și ați comandat mostre, puteți oferi o primă privire asupra produselor de pe Facebook Live. 

Puteți spori adepții Facebook spunându-le clienților și adepților că, de exemplu, faceți un flux live în fiecare marți. 

Toate videoclipurile Facebook Live sunt afișate pe Harta Live Facebook, astfel încât, cu cât mai mulți spectatori din fluxul tău live, cu atât vei apărea mai sus în flux.

Boom. Mai multe aprecieri pe Facebook.

8. Partener cu un Influencer

Dacă doriți să știți cum să obțineți adepți pe Facebook, secretul uneori constă în parteneriate de influențatori . 

Cei mai buni influențatori cu care am colaborat vreodată nu au fost deloc influențatori. De fapt, majoritatea erau pagini de nișă ale fanilor. 

Știi, acele pagini pentru o nișă care împărtășesc doar produse interesante sau articole interesante despre o nișă. Sunt peste tot pe Facebook. Și, de obicei, adună publicuri foarte mari. Și sunt de obicei mai ieftini decât un influencer. 

Această strategie funcționează bine dacă aveți un buget foarte restrâns. Dar dacă doriți să vă asociați cu un influencer propriu-zis, puteți găsi influenți și în nișa dvs. 

Cel mai simplu mod de a face acest lucru este să căutați „[niche] blogger” în Google. S-ar putea să căutați bloggeri de modă, de exemplu. Apoi, te uiți prin paginile lor de fani și îi contactezi pentru a afla tarifele lor. 

Dacă potențialii influențatori doresc să colaboreze, le veți trimite un model de produs pentru modelare. Când partajează postarea pe Facebook, cereți-le să vă eticheteze pagina de Facebook în postare. În acest fel, persoanele care sunt interesate de produsul dvs. vor fi mai predispuse să vă urmeze.

9. Fiți etichetat de alte pagini Facebook

Obținerea strigătelor organice de pe pagini mai mari de Facebook vă poate ajuta să obțineți mai mulți adepți pe Facebook. 

Pentru a obține un strigăt, căutați mărci care prezintă în mod regulat clienții lor sau alte companii neconcurente pe site-urile de socializare . 

Apoi alegeți mărcile care au un public similar cu dvs. sau unul cel puțin oarecum legat. 

De exemplu, dacă vindeți ceasuri, puteți posta o imagine cu ceasul cu ochelari de soare ai altei mărci, etichetând marca în imagine. Acest lucru i-ar putea convinge să împărtășească postarea dvs. cu publicul lor. 

Iată un exemplu de Samsung care împărtășește o fotografie făcută pe telefon, pe care un client a postat-o ​​pe pagina sa de Facebook.

10. Utilizați Instrumentele de automatizare pentru a vă stimula activitatea

Automatizarea marketingului vă poate ajuta să obțineți adepți Facebook. 

Cum? Ei bine, nu vei crește like-urile de pe Facebook dacă nu postezi niciodată pe Facebook. Și conducerea unui magazin se poate ocupa. Deci, uneori, lucruri precum postarea pe Facebook cad în prag. 

Aveți doar 20 de minute pe săptămână în total pentru marketingul dvs. pe rețelele sociale ? Utilizați un instrument de automatizare pentru a configura o serie de postări în următoarele câteva zile înainte. 

Puteți adăuga imagini de produs la postarea dvs. cu un link către pagină, un conținut pe care l-ați scris sau chiar un videoclip sau o imagine amuzantă pe care o găsiți online (cu un credit adecvat, desigur). 

Dacă știți că în fiecare vineri la ora 17:00 trebuie să programați postări pentru săptămâna următoare, vă permite să petreceți săptămâna următoare lucrând la proiecte cu impact mai mare. 

Cu cât postezi mai mult pe Facebook, cu atât vei avea mai multe șanse să obții mai mulți adepți pe Facebook.

11. Adăugați un widget Like Facebook

Dacă doriți să măriți aprecierile de pe Facebook, cel mai simplu mod de a face acest lucru pe site-ul dvs. de comerț electronic este să adăugați un Facebook Like Widget de Widgetic . 

Aplicația gratuită Shopify adaugă o pictogramă like pentru anumite pagini din magazinul dvs., cum ar fi paginile de produse . 

De asemenea, le poate arăta cumpărătorilor cărora le place altceva pagina dvs. să vă ofere o dovadă socială pentru a obține mai mulți adepți pe Facebook. 

Dacă abia începi să-ți dai seama cum să crești adepții pe Facebook, acest instrument gratuit continuă să dezvolte un Facebook simplu pentru tine.

facebook ca widget

Ați fi surprins de câți proprietari de magazine noi uită să-și adauge linkurile de socializare pe site-ul lor. 

În funcție de temă, pictogramele sociale pot fi în antet, subsol sau într-un meniu al barei laterale.

 Dacă doriți să subliniați plasarea lor, puteți contacta un expert Shopify sau puteți folosi Hey Carson pentru a face o muncă minoră de dezvoltare.

pictograma facebook

13. Trimiteți prin e-mail lista dvs.

Dacă doriți să știți cum să sporiți adepții pe Facebook, încercați să utilizați lista de e-mailuri existentă. 

Puteți alege fie să includeți pictogramele de pe rețelele sociale (inclusiv Facebook) în toate e-mailurile dvs., fie să vă puteți trimite direct prin e-mail lista și să le spuneți să vă urmeze pagina de Facebook. 

Dacă nu ați construit o listă de e-mailuri, dar aveți clienți care au fost de acord să primească marketing prin e-mail, puteți să le trimiteți prin e-mail acestor persoane pentru a spori like-urile de pe Facebook. 

Lista respectivă de e-mailuri o veți găsi în tabloul de bord Shopify din Clienți> Abonați la e-mail .

Marketingul prin e-mail al clienților

14. Creați mai mult conținut video

Doriți să știți cum să obțineți aprecieri pe Facebook? Încercați marketingul video. 

Conținutul video de pe Facebook obține de obicei niveluri mai ridicate de implicare decât fotografiile sau postările bazate pe text. Drept urmare, mai mulți oameni vă vor vizualiza conținutul. 

Cu cât obțineți mai mulți spectatori și aprecieri pe Facebook, cu atât sunt mai mari șansele ca conținutul dvs. să fie găsit de potențialii noi adepți de pe Facebook. 

Secretul pentru a obține noi adepți nu este întotdeauna despre construirea unui public, ci și despre construirea mărcii tale. Și crearea de conținut excelent în mod regulat într-un format popular vă poate ajuta să creați un număr mai puternic de persoane. 

Deci, dacă doriți să măriți aprecierile de pe Facebook, va trebui să vă intensificați strategia de conținut video .

15. Interacționează cu comunitatea ta

Unele dintre cele mai mari mărci de comerț electronic nu interacționează cu clienții lor. Acest lucru oferă chiar și celui mai mic retailer un avantaj competitiv imens. 

Însă interacțiunea cu comunitatea dvs. nu se referă doar la serviciul pentru clienți, cum ar fi răspunsul la întrebări despre termenele de livrare . Este vorba și despre construirea de relații. Și nu există o modalitate mai bună de a face acest lucru decât să fii puțin jucăuș sau să răspunzi într-un mod în care clientul simte că vorbește cu prietenii lor. 

Netflix este un exemplu excelent de marcă pe Facebook care se angajează în mod regulat cu clienții. Comentariile lor sunt aproape întotdeauna hilar, ceea ce vă face să doriți să vă angajați cu marca.

 Prin angajarea cu adepții tăi, prietenii lor ar putea ajunge să te urmărească ca urmare.

Sfat pentru profesioniști: pe lângă interacționarea cu oameni care comentează pe pagina dvs. de afaceri Facebook , vă puteți alătura grupurilor relevante de pe Facebook și puteți contribui la discuțiile despre subiecte interesante.

16. Hashtag It Up

În timp ce „hashtag” îi face pe cei mai mulți oameni să se gândească la Twitter sau Instagram, puteți crește adepții pe Facebook folosind hashtaguri în postările dvs. de pe Facebook. 

Când vine vorba de hashtag-uri , există două abordări cheie. Puteți folosi fie un hashtag literal precum #fashion pentru o postare de modă, fie puteți utiliza un hashtag axat pe public, așa cum face Sephora. 

Această postare Sephora nu este deloc despre #fitspo (inspirație pentru fitness). Dar, probabil, au folosit hashtagul pentru a atrage utilizatorii interesați de inspirația de fitness către marca lor. 

În acest caz, hashtag-ul îl ajută pe Sephora să ajungă la un nou public cu postarea lor – un public care ar putea deveni potențial adepți pe Facebook.

Sephora

17. Oferiți un cupon pentru aprecierea paginii dvs. de Facebook

Întregul punct al obținerii adepților Facebook este de a obține vânzări. Cu aplicația Facebook Likes Popup , puteți oferi clienților un cupon dacă le place pagina dvs. 

Deci, nu numai că obțineți un nou membru potențial al audienței, dar clientul poate răscumpăra cuponul pentru a obține o reducere la achiziție. 

Această aplicație de intenție de ieșire este perfectă pentru cei care doresc să obțină dovezi sociale pe pagina lor de Facebook și poate înregistra și câteva vânzări.

Facebook îi place aplicația pop-up

18. Fiți etichetat de clienți

După ce un produs a fost livrat clientului dvs., trimiteți un e-mail (dacă au acceptat marketingul) și cereți-i să vă eticheteze atunci când își postează fotografiile. 

Oamenii își împărtășesc adesea produsele pe rețelele de socializare, iar etichetarea clienților vă poate ajuta să obțineți mai mulți adepți pe Facebook … și mai multe vânzări. 

Atragerea publicului va fi mai mică, dar marketingul din gură în gură are un impact mai mare, deoarece este autentic.

Concluzie

Acum aveți scăderea modului de creștere a numărului de adepți pe Facebook. 

Au existat o mulțime de schimbări mari la Facebook în ultimele luni, dar asta nu face ca Facebook să fie mai puțin o putere. 

Este încă cea mai populară platformă socială. Iar 2,60 miliarde de utilizatori activi lunari nu este o glumă. 

Toți acești utilizatori se pot traduce în oportunități uriașe de creștere dacă vă jucați cărțile corect.

Sperăm că unele dintre aceste sfaturi vă ajută să creșteți numărul de urmăritori pe Facebook pe care îi aveți, astfel încât să puteți continua să vă distrugeți obiectivele de afaceri.

Câți urmăritori pe Facebook ai? Comenteaza mai jos!

Lasă un răspuns

error: Continut protejat.Pentru colaborare trimite un email la office@hackerville.ro